Facer unha demostración (cunha boneca) e discusión do procedemento de como bañarse, por exemplo, en que orde debemos lavar as partes do corpo e practicar os nomes das partes do corpo ao mesmo tempo. O cabelo, a cara, detrás das orellas, o pescozo, os ombreiros, a espalda, brazos e debaixo dos brazos, as pernas, os pés, o traseiro e as áreas xenitais empregando os nomes correctos para eles.
Se é posible pódese facer unha demostración cunha boneca, un envase con auga (ou o fregadeiro na cociña), una toalla de baño e xabón. Os nenos poden practicar estes pasos bañando á boneca.
Se é posible pódese facer unha demostración cunha boneca, un envase con auga (ou o fregadeiro na cociña), una toalla de baño e xabón. Os nenos poden practicar estes pasos bañando á boneca.
Ciclo de infantil: 2º
Área de coñecemento: Coñecemento de si mesmo e autonomía persoal.
Bloque de contidos: O coidado persoal.
Criterio de evaluación: Manifestar hábitos de saúde, alimentación, hixiene corporal e benestar utilizando adecuadamente espazos e materiais.Indicadores:Coida e asea as diferentes partes do corpo con axuda dunha persoa adulta.
Fuente:www.primeraescuela.com.
José Delfín Rodríguez Riveiro.
Paréceme unha actividade moi innovadora para o tipo de escolas que temos pensado construír, xa que é moi importante fomentar nos nenos hábitos de hixiene e nos como futuros educadores debemos de realizar esta tarefa, pero sempre dende unha nova óptica e intentando que as clases sexan máis amenas e que deste modo os nenos aprendan de diferentes formas e que poidan participar na aprendizaxe, en definitiva que ocupen un papel activo na adquisición de coñecementos.
ResponderEliminarCreo que é unha idea interesante e á vez sinxela.
ResponderEliminar@s nen@s entenderán mellor o que queremos explicarlles ó traballar coa boneca e ver e practicar o proceso el@s mesm@s. Ademais, os recursos necesarios non son difíciles de conseguir e os cativ@s pasarán un rato divertido.
Non coñezo ningún mestr@ que o leve a cabo na súa aula nin me soa que se traballen aspectos coma este deste xeito; espero que nas nosas futuras aulas poñamos en practica tarefas amenas coma esta.
Me parece una activada muy interesante dado que a través de la muñeca podemos explicar como realizar el proceso para que posteriormente puedan realizarlo ellos de manera autónoma.
ResponderEliminar