A miña proposta consiste na elaboración de unha pequena unidade didáctica que tería a duración de unha semana e consistiría en que a través dun xogo os nenos aprendan a importancia de ter unha hixiene adecuada.
O Nome da proposta e: Hixiene; aprender xogando.
A unidade dividiremola en dous bloques; a hixiene corporal e por outro lado a hixiene bucal dedicandolle a cada unha delas duas sesións.
Na primeira das sesións preguntaremoslle os nenos por que pensan que a hixiene é importante e que métodos de higiene que utilizan eles e a segunda das sesións será o docente o que lle explique a importancia dunha hixiene adecuada e de diferentes métodos para que nos resulte como un xogo divertido.
O Nome da proposta e: Hixiene; aprender xogando.
A unidade dividiremola en dous bloques; a hixiene corporal e por outro lado a hixiene bucal dedicandolle a cada unha delas duas sesións.
Na primeira das sesións preguntaremoslle os nenos por que pensan que a hixiene é importante e que métodos de higiene que utilizan eles e a segunda das sesións será o docente o que lle explique a importancia dunha hixiene adecuada e de diferentes métodos para que nos resulte como un xogo divertido.
Ciclo: 2ºciclo de Educación infantil
Área de coñecemento: Coñecemento de si mesmo e autonomía persoal
Bloque de contenidos: O coidado persoal
Criterios de avaliación: manifestar hábitos de hixiene corporal e benestar empregando adecuadamente os espazos e materiais
Indicadores:
• Identifica as necesidades dos hábitos de hixiene
diario.
• Aséase cando se sente sucio/a.
• Usa axeitadamente o xabón.
• Mostra desgusto ou malestar cando está sucio/a
ou desaliñado/a.
• Ten interese por manter una aspecto limpo e
aseado/a.
Fonte de documentación: elaboración personal
Nome e apelidos: Esther Rodríguez Fernández
diario.
• Aséase cando se sente sucio/a.
• Usa axeitadamente o xabón.
• Mostra desgusto ou malestar cando está sucio/a
ou desaliñado/a.
• Ten interese por manter una aspecto limpo e
aseado/a.
Fonte de documentación: elaboración personal
Nome e apelidos: Esther Rodríguez Fernández
Me parece una buena propuesta la elaboración de una unidad didáctica dedicada a la higiene, pero pienso que la higiene hay que trabajarla con los niños y más en esta etapa durante más tiempo que una semana es decir tienen que coger los hábitos de higiene para el resto de su vida, que menos que trabajarla durante todo el curso escolar. Por otro lado en el texto sólo explica la parte del docente como trasmisor de la información, el juego en que va a consistir¿¡ como se va a plantear?¿ un saludo.
ResponderEliminar